تقلب؟!

واقعا نمی دونم چی بگم!یعنی واقعا تقلب شده؟وااای!جدا باورم نمی شه!دلم واسه خودم می سوزه که پا شدم از لیورپول اومدم منچستر واسه رای دادن!یعنی واقعا 20میلین نفر ایرانی طرفدار احمدی نژادن؟یه کوچولو باورش سخته!داشتم عکسایی که برادرم فرستاده بود نگاه می کردم.از همه جالب تر دخترهای فشن طرفدار اصول بودن!برام جالبه که چه تصوری از اصول اینا تو ذهنشونه؟وقتی همه تو ایران به من پیغام می دن که برم به موسوی رای بده (بعضا دوستایی که شهرستان دانشجوئن،حتا شهرستانای پرت)پس این 20 میلین از کجا اومدن؟واقعا جای سواله..

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست! شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

بابانوئل شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.christean.blogsky.com

سلام.
اولا من تو نیو یورک زندگی نمیکنمو دوما من مزلب شما رو خوندم. آخه من خیلی از سیاست بازی خوشم نمیاد. تنها چیزی که خوشم میاد سکوته و دیدن کسی که دوست داشته باشم. ضمنا اگه پای شعر نوشته بود بابانوئل مال خودمه در غیر اون مال دوستاست که به خواهش شون در وبلاگ پخش شده. خود منم از شعر اصلا خوشم نمیاد. با آنکه گاهی بهم حس خوبی با خوندنشون دست میده همش همین.
آدم بیخیالی در همه موارد هستم. خدامو دوست دارم و همیشه در جستجوی حقیقت هستم. از نقد و نظر بلند و بالا تون هم خیلی متشکرم واقعا زحمت کشیدید و وقت گذاشتید.مرسی
قربون قربونت بابانوئل

یاس سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ق.ظ

کجایی بابا مثل اینکه سرت خیلی شولوغه!

فاطمه یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ب.ظ http://daryatanhast.blogsky.com

سلام همسایه...
با مطلبی با این عنوان به روزم خوشحال میشم بهم سر بزنید...
چند وقته به ما سر نمی زنید...
سبز باشید...
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد