مناظره به سبک فارسی..

خوب بود اگر آقایان قبل مناظره فرهنگ مناظره،شخصیت رئیس جمهور،وجهه اجتماعی و خیلی چیزهای دیگه رو برای جناب احمدی نژاد تشریح می کردن!کااش یه نفر فقط یه نفر تو اون کابینه یا خدم و حشم ایشون بود که قدر یه نخود شعور سیاسی داشت!کاش می فهمید داره چی کار می کنه!

یکی نبود به این بنده خدا حالی کنه که بابا!شما شخص دوم این مملکتی!این حرفای خاله زنکی به درد نمی خوره!؟من بدون هیچ موضع گیری خاصی مناظره رو نگاه کردم،ولی وسطاش اعصابم واقعا خورد شد..وقتی حرف از محبوبیت ایران و ایرانی تو دنیا می زنن دلم می خواد مشت حواله کنم!!!نمی دونم اگر ایرانیها تکریم می شن بعد اون پس ما اینجا چی هستیم؟!(توجه کنید:حتی نگفتم کی؟گفتم چی؟)نمی دونم ایشون کجا تشریف بردن که بهشون گفتن به به!اگر تشویق آفریقای جنوبی و عربستان یعنی ما خیلی گنده شدیم که هیچی دیگه!آهای آمریکا اروپا و غیره!ما رسیدیم تهش!منتظرتونیم شما هم اگه تونستین خودتونو بالا بکشین برسین به ما!

جالبه..طرفدارهاشونم بی منطق هستن عینه خودشون!فقط می پرن به آدم!فقط دعواشون میاد.

می گن هرچی باشه از خاتمی دزد شما بهتره!خاتمی دزد ما؟!سریال جالبی ساخته بود آقای مدیری واسه عید.یه جاش داشت آموزش می داد به فوتبالیستا به یکی گفت تو وظیفت اینه که گل بزنی!گفت اینو که خودم بلدم.تو برانامه ی دیگه ای نداری؟گفت چرا دارم،اما در حد شعور تو نیست!حالا موضوع خاتمی!می گید هیچ کار نکرد؟اره،تو می گی نکرد چون کاری که کرد.........

همیشه شنیده بودم که مرز حماقت و شجاعت یه موئه!آقای احمدی نژاد پریشب شجاعت نکردن.دفاعی از خودشون نداشتن.فقط دنبال یه راه می گشتن که در برن!حالا هاشمی شده یا خانوم رهنورد.

من نه می گم آقای موسوی وقارشو حفظ کرد که چیزی نگفت نه می گم پاسخی واسه حرفای جناب احمدی نژاد نداشت.موضوع این بود که ایشون اولا خودشو نمی خواست درگیر خاله زنک بازی کنه،ثانیا دفاع از خودش زیر سوال بردن رهبر اون موقع و فعلی بود.اون موقع که آقای موسوی رییس دولت نبود!وزیر بود.وزیر کسی که الان شخص اول مملکته!

در ضمن!اگه یکی پیدا شد به ایشون بگه کیه،لطفا اینم بگه که این آمار و ارقام من در آوردی و انقدر فاش نکنه!لااقل تابلوهاشو که همه می دونن نگه!مثلا نگه هیچ روزنامه ای زمان ایشون بسته نشد.یا نگه زندانای سیاسی خالی شد..

همین دیگه!یه کم حرصم خوابید..این روزا سرم شولوغه..بدجور درگیر نامزد بازیم!اینه که این مطلب رو با اینکه همون شب شروع کردم نوشتن ولی آلان پست می کنم!فعلا..

نظرات 7 + ارسال نظر
آناهیتا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://ani.blogsky.com

نه لطفا حرص نخور.... نمیشه اینجا زندگی کرد و حرص خورد و زنده موند. بیخیال ...
همین... همین که جایی وجود داره میای مینویسی خوبه...
راست میگی آدم دلش خنک میشه...
همین

فرید جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید
http://www.parmis-corp.mihanblog.com

یاس جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.yaseman-17.blogsky.com

واقعا
نمیدونم چی بگم


تبریک میگم
پس شیرینیش کو؟؟؟؟
من شیرینی میییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییخوام

یه دوست جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

یه دوست جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

بابانوئل شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.christean.blogsky.com

سلام. برای درست شدن قالبت گزینه بازگشت به شکل اول در صفحه ویرایش قالب ها پهلوی گزینه ثبت رو بزن قالبت درست میشه. اگرم خواستی من برات قالب جدید میدم. کمک خواستی آی دی منو اد کن شبا آنلاین هستم.

بابانوئل جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.parisan.blogsky.com

سلام. آخه تقصیر من که نیست شما گفتی لوگوی بابانوئل منم فرستادم شما میگفتی لوگوی پروفایلت من میفرستادم.خب این دفعه اینو واست میفرستم. ولی در عوض شما بهم چی میدی؟
نه به عنوان معامله بلکه یادگاری. قابل نداره
خدا نگهدار خوشکلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد