کیا رییس می شن؟

یکی از دوستام 2هفته پیش که ایران بودم جکی نقل کرد که گفتنش واسه مقدمه بد نیست:

نرون یه روز تو دربارش نشسته بوده که حس می کنه زمین زیر پاش تکون خورد!نگران میشه!

تو همون حال هوا یی میاد خبر می ده که جناب نرون!زلزله نصف شهر رو تخریب کرده!نرون می گه خدا رو شکر!من فکر کردم من سرگیجه گرفتم!!!!!

عمق فاجعه این لطیفه ی تاریخی اینه که بفهمی داره چی میگذره!این اصلا لطیفه نیست اصلا هم خنده دار نیس!باید گریه کنیم به حال خودمون!

انتخابات که نزدیکه.از یکی از دوستای فهمیده پرسیدم آقای فلانی واسه انتخابات میری ایران که رای بدی؟ (به شوخی البته چون بلیتشو 21خرداد گرفته)سر بحث باز شد!گفتم حالا جدی بین این 4تا که معرفی شدن کی خوبه؟گفت آدم خوب که نامزد ریاست جمهوری نمی شه!

راست می گه!نه ریاست جمهوری فقط ، در مورده بقیه ی ریاست ها هم همینه!کلا آدم خوب که رییس نمی شه!

اگر روح ریاست داشته باشی یعنی اوتوکرات!اتوکرات هم که خوب نمیشه!

دنیامون پر نرونهایی شده که شهر خراب میشه ولی اونا خوشحالن که سرگیجه نگرفتن..

این شعرم از عطاره!واسه حسن ختام بد نیست: 

بر دیوانه ای بی دل شد آن شاه

که ای دیوانه از من حاجتی خواه

چو خورشید است تاجم چرخ رخشم

چرا چیزی نخواهی تا ببخشم؟

به شه دیوانه گفت ای خفته در ناز

مگس را دار امروزی ز من باز

که چندان این مگس در من گزیدند

که گویی در جهان جز من ندیدند

شهش گفتا که این کار آن من نیست

مگس در حکم در فرمان من نیست

بدو دیوانه گفتا رخت بردار

که تو عاجز تری از من به صد بار

چو تو بر یک مگس فرمان نداری

برو شرمی بکن از شهریاری

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی ایرانی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ http://iran-banoo.com

درووود

شما هم مایل هستید تا تبلیغ و معرفی بشید ؟!

منتظر شما عزیز هستیم ... اولین پست رو به خودتون اختصاص بدین...

www.iran-banoo.blogfa.com

سایت بزرگ بانوی ایرانی...

www.iran-banoo.com

یاس جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.yaseman-17.blogsky.com

بسیار شکرهاست در این شهر که قانع شده اند/شاهبازان طریقت به مقام مگسی

یه دوست جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام.
بلاگ زیبایی دارید. اینجا هم سر بزنید دوستان خوبی پیدا میکنین. www.taktazchat.com
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد