آقای احمدی نژاد!لطفا به خودت بیا.

آلان که دارم اینو می نویسم ساعت 11 صبح به وقت لندنه.امروز کلاس نداشتم و از صبح شرکت بودم.می خوام برم رای بدم!یعنی ازم خواسته شد که برم رای بدم..وگرنه امور جاریه ی تهران به من چه؟سهم من از تهران همون 21روز در ساله!به من چه که در آمد نفتی ایران چقدره؟من دارم حقوق پندی می گیرم!به من چه که 8تا روزنامه و کلی نشریه بسته شده؟من که تو این چند سال اونا رو پیگیری نمی کردم!به من چه که کیا رفتن زندان؟دانشجوهای سیاسی هم با من نسبتی نداشتن!!هاله ی نورم به من ارتباطی نداره!تازه،باعث شد یه کم بخندم.واقعا چرا من باید رای بدم؟ولی حتما می رم رای می دم!سومین مهر رای گیری هم می زنم تو شناسنامم!شاید همین یه ماه بعد برگشتم ایران!پدرم!واای پدر مادرم و بگو که ایرانن!برادرمم.برادرم کوچیکه و کلی راه داره!1000تا دوست هم دارم که باعث می شه فکر کنم مسئولم!

من یک ماه بعد از قبول شدن آقای احمدی نژاد اومدم هلند و بعدش بریتانیا..ولی به معین و بعدش به هاشمی رای دادم!من یک رای به اونایی دادم که نموندن!پس حتی اگر اوضاع بد شده و من رای دادم در حالی که ترک می کردم مسئول نیستم.شما مسئولید.تمام شمایی که گفتید احمدی نژاد و پاش وایسادید.نمی دونم چندتا تون نظرتون عوض شد تو این 4سال!اما شما باید جواب تمام آدمایی رو بدید که از کشورشون متنفر شدن!تمام اونایی که یه جوب شدن و واسه ی امن موندن از سیل کشور جدا شدن!جواب بدید لطفا..

من دیدم!همه ی مناظره ها رو دیدم.بعدم از میون اون 4 تا گفتم آقای موسوی.میرم امروز بهش رای میدم!ولی دلم سوخت.واسه آقای احمدی نژاد دلم سوخت که تو مناظره ها باید هجوم حمله ها رو دائما توجیه می کرد.یه لطیفه می گم بی مزست ولی شاید بی ربط نباشه:قاضی به مجرم می گه چرا اومدی اعترافتو پس بگیری؟مجرم می گه چون وکیلم تونست قانعم کنه که من بی گناهم!

آقای احمدی نژاد ولی خودش به شدت داره خودش و قانع می کنه که بی گناهه.یه جورایی مثل حس عذاب وجدان اومده سراغش و هی می گه من بیگناهم و تازه!کلیم کاره خوب کردم!

این متن رو بد نیست سر سری هم شده بخونید.هم خودم رو جای طرفداراحمدی نژاد گذاشتم هم جای خودم:

1-طرفدار احمدی نژاد:شما بخیلید!دلتون نمیاد پیشرفت روز افزون کشور رو ببینید!نمی بینید که الان یه عالمه چیزای جورواجور داریم؟ما هوایی و فضایی و اتمی شدیم!کورید شما!حقوقای زیاد شده رو نمی بینید؟درصد پایین اومده ی جرم رو نمی بینید؟تورم رو فقط علم کردید و کردید تو بوق و کرنا،اونم دلیلش تحریم های موجود بود که به حول و قوه ی اللهی برطرف شد!چون هیچ چیز بد دیگه ی از این دولت سراغ ندارید.واقعا که!شما فقط آمریکا و کانادا و چند تا کشور اروپایی رو آدم حساب می کنید و می گید با ما بدن؟(نقل به مضمون از آقای احمدی نژاد تو مناظره)اونا از ما می ترسن!می بینن ما داریم قدرت مند می شیم،گرخیدن!

2-غیر طرفدار احمدی نژاد(خودم):بخیل چیه برادر؟پیشرفت کجا بود؟ما چیکار کردیم این سالها؟هسته ای که از زمان پهلوی راه افتاده بود!سرشم که خزر رو داد آقای احمدی نژادتون!این کشور که ارثیه ی پدری شما نیست فقط.ما هم سهم داریم.ما هم غصه می خوریم واسش.دلمون می سوزه.فضایی رو باهات موافقم!با هجوم قرصای روان گردان به حق که فضایی شدیم!حقوق زیاد شده کدومه؟من متولد 1367 هستم!وقتی بنده دنیا اومدم نقله که پدرم 6تومن حقوق می گرفته و خودم حدود 4 سالگیم که یادمه 35 تومن شد.اون دوران بهترین دوران زندگی من بود.حتی دبستان و راهنمایی هم.کلی مسافرت می رفتیم.هتل هایی که ما اون موقع ها می رفتیم الان پدر و مادرم فقط می تونن جز خاطرههای شیرینشون بدونن.هفته ی یه شب غذای بیرون داشتیم.واقعا عالی بود!حالا که در آمد پدرم به حول و حوش یه تومن رسیده تازه منم از زندگیشون کم شدم هیچ کدوم از اون کارا نمی شه!درصد پایین اومده ی جرم از نظر آمار یه چیزه،اونی که می بینم یه چیز!شما مملکت فاسد رو نمی بینید؟نمی بینی جرم جنسی از راهنمایی واسه دخترامون شروع می شه؟نمی بینی چه بر سر جوونا اومده؟جایی که من جا گذاشتم این نبود!این دفعه که ایران بودم صبح واسه ورزش رفت پارک.صحنه ای که دیدم منو به حیرت وا داشت!یه دختر 13-14 ساله داشت لبهای یه پسر 21/22 ساله رو با طمع تمام تو انظار عموم با اونیفرم مدرسه می بوسید!(داشت راهی مدرسه می شد گویی)شما هم جز اون آمار ها نگاهی به جامعه بنداز.نه آمریکا و کانادا و اروپا آدم نیست،ونزوالا آدمه!اون مارو بالا ببینه بسه!دروغ گو ترسوست و شما نیستی.به شما می گن دروغگو پس دارن می گن ترسو!این با اون که می گن شما شجاعی و می ری تو دل دشمن و حتی به آقای اشمی توهین می کنی تضاد داره!اولا دروغگوی حرفه ی بی پرواست.اینکه شما نمی ترسید نشانه ی صداقتتون نیست آقای احمدی نژاد!نشانه ی حرفه ای شدنتونه.ثانیا!کسی برای اون طوری مقابل دنیا و آمریکا وایسادنتون به ما شجاع نگفت!مرز شجاعت و حماقت یه موئه!و حتی واسه توهینتون!بی ادبی هم شجاعت نیست..آقای احمدی نژاد!تورو خدا به خودت بیا..

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

مرسی!طرفدار های احمدی فقط همین جملاتی رو دارن که شما گفتی و خوب جوابشونو دادی.

پرنیا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.parnia96.blogfa.com

دیروز
ما زندگی را
به بازی گرفتیم
امروز، او
ما را ...
فردا ؟

بابانوئل جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.christean.blogsky.com

سلام. خیلی کم لطفی همش همین"بیا آپم نظر بده" بیشتر تحویل بگیر بابا.

یونس جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ http://yomo.blogsky.com

ماکه به آقای موسوی رای دادیم و تموم شد.. ببینیم بقیه ملت همیشه در صحنه چه کرده اند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد